نتایج کامل پی پی وی دبلیو دبلیو ای الیمینیشن چمبر 2012 - WWE Elimination Chamber 2012 Full Results
red blue black green red blue black green امروز
اسمکدان
راو
سوپر استار
ان ایکس تی
ایمپکت رستلینک
مسابقات برتر هفته
پی پی وی
اخبار کشتی کج
پاور 25
مسابقات قدیمی
ارشیو بهترین مسابقات کشتی کج کاران
ويدئو ورودي کشتی کج
هوم ویدیو
کلیپ کشتی کج
تم سانگ ها
دانلود مسابقات اندرتیکر در رسلمنیا
بیوگرافی
دانلود فیلم کشتی کج کاران
بازی
گالری عکس ها
والپیپر
هدر
قالب
پی ان جی
دانلود مسابقه فوتبال
برنامه90
اخبار فوتبال
یو اف سی
فیلم
اهنگ به روز
نرم افزار
اس ام اس
ترفند و عجایب
ارشیو رسلمنیا ها
دانلود رسلمنیا1 تا 7
دانلود رسلمنیا8 تا 14
دانلود رسلمنیا15 تا 21
دانلود رسلمنیا22 تا 27
ارشیو الیمشن چمبر ها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 282
بازدید کل : 5369
تعداد مطالب : 892
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




نتایج کامل پی پی وی دبلیو دبلیو ای الیمینیشن چمبر 2012 - WWE Elimination Chamber 2012 Full Results
دسته بندی : <-PostCategory->


» نتایج کامل پی پی وی الیمنشین چمبر 2012 :

آخرین پی پی وی قبل از بزرگترین ایونت تاریخ رستلینگ در جهان بامداد امروز در میلواکی برگزار شد. پی پر ویو الیمنشین چمبر صبح امروز شاهد برگزاری پنج مسابقه در خود بود اما با این وجود هیچ قهرمان جدیدی را در خود ندید! شاید مهم ترین اتفاق این پی پی وی اتمام استوری کین و جان سینا با پیروزی طرف فیس - هیل استوری بود که حال خودش را برای مسابقه با د راک آماده میکند. همچنین حضور سانتینو مارلا جزء دو نفر پایانی الیمنشین چمبر اسمکدان نیز در نوع خود جالب بود که وی را تا آستانه رفتن به مین اونت رسلمنیا پیش برد! در ادامه مطلب، می توانید شاهد مشاهده اطلاعات بیشتر و نتایج کامل شوء باشید.





مسابقه اول: الیمنشین چمبر برند راء برای کسب کمربند قهرمانی WWE

در این بازی سی ام پانک با کریس جریکو، دالف زیگلر، کوفی کینگستون، آرتروث و دمیز رقابت نمود. بازی را پانک و کوفی آغاز کردند و در این بین هر دو چندین فن خود را به هم زدند. در ادامه زیگلر از قفس به عنوان اولین نفر خارج شد و سراغ پانک رفت و وی را به زنجیرها کوبید! سپس پانک و کوفی یک حرکت فلایر را همزمان روی هم اجرا کردند و در هوا به هم خوردند! سپس آرتروث از قفس بیرون آمد و به زیگلر حمله کرد اما یک سوپر سوپلکس از پانک دریافت نمود. سپس پانک یک البو دراپ اجرا نمود و تروث را حذف کرد! در برگشت پانک، ترابل این پارادیس دریافت کرد اما حذف نشد. سپس میز وارد بازی شد و به همه حمله کرد. پانک، آناکاندا وایس را روی میز اجرا کرده که در همین حین جریکو به عنوان آخرین نفر از قفس بیرون آمد. هر دو به هم حمله کردند که در این بین جریکو یک بولداگ زد. سپس وی کد بریکر را روی زیگلر اجرا کرد و او را حذف نمود. سپس در حالی که کوفی و میز با هم درگیر بودند، کوفی با تپ اوت کردن در مقابل والز آف جریکو حذف شد. بعد از آن جریکو به کوفی حمله کرد و او را به بیرون قفس پرتاب کرد اما در برگشت خودش یک کیک سنگین از پانک دریافت کرد و با برخورد به فیلمبردار و اشیاء موجود در آنجا به بیرون رینگ پرتاب شد و نتوانست دیگر به بازی برگردد! سپس پانک و میز درگیر هستند که میز عالی کار کرد اما در یک غفلت به رینگ پست برخورد کرد و در برگشت با دریافت GTS پین شد!

برنده مسابقه و همچنان قهرمان: سی ام پانک



مسابقه دوم: بث فینیکس (C) در مقابل تامینا اسنوکا

بازی بر سر تایتل قهرمانی دیواس دبلیو دبلیو ای آغاز شد و دو دیوا در ابتدا روی هم کار کردند. تامینا هدبات را اجرا کرده اما فینیکس، او را به بیرون رینگ پرتاب کرد و در آنجا به وی حمله کرد. سپس تامینا در شماره 8 به رینگ بازگشت و با بدل سابمیشن، ساموآن دراپ را اجرا کرد. سپس در اجرای فینیشر خود ناموفق بود و سوپر سوپلکس از بث دریافت کرد. سپس تامینا با زدن یک کیک به صورت فینیکس، موفق به اجرای سوپر فلای اسپلش شد اما بث در 2 کیک اوت کرد! سپس تامینا در اجرای اسپلش ناموفق بود و گلم اسلم را دریافت کرد و بازی را باخت!

برنده مسابقه و همچنان قهرمان: بث فینیکس



پروموی جان لورینایتیس:

در ادامه جنرال منجر موقت راء همراه با دیوید اوتانگا وارد آرنا شد و در رینگ گفت: باید برای تد لانگ همان اتفاقی بیفتد که در برای پست جنرال منجری من افتاد و کارهای او باید دقیقا بررسی شود! در میان صحبت های جانی، موزیک آلبرتو دلریو زده شد و او پس از چندین ماه با ماشینی زیبا به میادین بازگشت. آلبرتو وارد رینگ شد و با تایید حرف های جانی گفت: لانگ یک آدم زورگو است و به من حمله کرده است. لورینایتیس که خوش حال به نظر میرسد، در حال صحبت کردن بود که این بار مارک هنری وارد آرنا شد و صحبت های دلریو را تایید کرد. سپس تم سانگ کریسچن زده شد و او نیز پس از مدتی مصدومیت وارد رینگ شد. لورینایتیس که فوق العاده خوش حال است، کریسچن را در آغوش گرفت و او را به یونیورس معرفی کرد. کریسچن گفت: رندی اورتن از من تقلید کرده و خودش را به مصدومیت زده اما به مرخصی میرود! مدت ها مجبور شدم حتی با وجود مصدومیت بازی کنم با تصمیمات لانگ، شرایط ناامنی برایمان به وجود آمده است. سپس لورینایتیس را مستحق جنرال منحری راء و اسمکدان خواند و در پایان دیوید اوتانگا با گوشی خود شروع به گرفتن عکس یادگاری کرد!

 

مسابقه سوم: الیمنشین چمبر برند اسمکدان برای کسب تایتل سنگین وزن جهان

در این دنیل برایان از کمربند خود در مقابل بیگشو، د گریت کالی، سانتینو مارلا، کودی رودز و وید برت دفاع کرد. بازی را بیگشو و برت آغاز کردند که بیگشو کاملا مسلط کار کرد تا اینکه برت روی پاهای وی کار نمود. سپس یک سوپلکس از بیگشو زده شد و رودز به عنوان اولین نفر از قفس خارج شد. وی از بیگشو ترس دارد اما بالاخره وارد رینگ شد که بیگشو به او حمله کرد. سپس شو برای زدن چوک اسلم روی برت رفت که ناموفق بود و وید همراه با کودی روی پای بیگش کار کردند. حالا مارلا وارد بازی شد و به برت حمله کرد اما بیگشو سراغ او رفت که رودز مجددا به پای وی حمله کرد. سپس برت و رودز با بدل دبل چوک اسلم، یک سوپر سوپلکس به شو روی قفس زدند. سپس کودی یک مونسالت به برت زد که گریت کالی از قفس بیرون آمد و مارلا و برت را از جریان بازی خارج کرد اما از بیگشو یک اسپیر را دریافت کرد و خیلی زود حذف شد! سپس بیگشو، زنجیز های قفس برایان را از جا درآورد و به طرز عجیبی از بالای سلول وارد آن شد و داخل آنجا به شدت برایان را زد. قرعه به نام دنیل افتاد و قفس وی باز شد و در رینگ یک چوک اسلم از بیگشو دریافت کرد. اما یک البو دراپ از برت و کیک از کودی کافی بود که بیگشو هم حذف شود! کودی در حال خوش حالی بود که مارلا از پشت وی را رول آپ کرد و رودز هم حذف شد! پس از آن کودی، کراس رودز را روی سانتینو اجرا کرد. درگیری میان برت و برایان دنبال شد تا اینکه برایان یک فلائینگ هدبات روی وی اجرا کرد و مارلا هم با کاور، برت را حذف کرد. تماشاگران به شدت سانتینو را تشویق میکنند و وی موفق شد که حتی کبرا را هم اجرا کند اما برایان به شکل کاملا عجیبی کیک اوت کرد و ناگهان لبیل لاک را اجرا کرد و مارلا هم با کمی تاخیر تپ اوت نمود.

برنده مسابقه و همچنان قهرمان: دنیل برایان

پس از پایان بازی، تم سانگ شیموس زده شد و او به داخل قفس رفت. برایان قصد حمله به وی را داشت که شیموس پا و گردن برایان را گرفت و فینیشر جدیدش که فینیشر سابق فینلی نیز بود را روی وی اجرا کرد!

 

مسابقه چهارم: جک سواگر (C) در مقابل جاستین گابریل

این بازی توسط تدی لانگ طی درگیری لفظی که ویکی گوئررو و هورنسواگل با هم پیدا کردند، در بک استیج تایید شد و مسابقه نیز بر سر تایتل قهرمانی ایالات متحده بود! بازی با حمله سواگر آغاز شد اما گابریل چند حرکت زیبا را در ابتدا زد که سواگر به وی پاور بامب زد. کراس بادی از گابریل زده شد اما سواگر در 2 کیک اوت کرد. سپس سواگر بیرون رینگ پرتاب شد و گابریل برای زدن دایو رفت که جک اجازه نداد. سپس در بازگشت به رینگ، سواگر انگل لاک را اجرا کرد و گابریل نیز تپ اوت کرد.

برنده مسابقه و همچنان قهرمان: جک سواگر

 


مسابقه پنجم: جان سینا در مقابل کین

آمبولانس مچ نوع این مسابقه بود. کین در این مسابقه با ریش های تراشیده شده حضور پیدا کرد و در آغاز بازی بسیار خوب کار کرد و سینا را با استفاده از روش خفه کردن، توانست داخل آمبولانس قرار دهد اما در لحظات آخر، سینا اجازه بستن درب ماشین را نداد. سپس سینا، کین را به پله های کنار رینگ کوبید و در رینگ فایو ناکل شافل را اجرا کرد ولی در زدن AA ناموفق بود و کین به وی حمله کرد و او را روی ویلچر قرار داد تا داخل آمبولانس قرار دهد. در میانه راه سینا بلند شد و با تجهیزات داخل آمبولانس به کین حمله کرد. درگیری این دو به میان تماشاگران کشیده شد و سپس در داخل محوطه دور رینگ، سینا مانیتور میز گزارشگران را به سر کین کوباند. سپس پله کنار رینگ و میکروفون اشیا های بعدی مورد استفاده سینا برای حمله به کین بودند. در ادامه سینا برای اجرای AA روی میز گزارشگران اسپانیایی از پله ها بالا رفت که ناموفق بود و چوک اسلم را از کین روی میز دریافت کرد! کین، سینا را روی برانکارد قرار داد و به سمت آمبولانس رفت اما سینا این بار هم به بازی برگشت و به سقف آمبولانس رفت. در آنجا پانچ های پیاپی از هر دو زده شد تا اینکه کین، گلوی سینا را برای چوک اسلم گرفت اما نیمه کاره اجرا کرد و سینا AA را از بالای آمبولانس روی کین اجرا کرد و بیگ رد مانستر به پایین پرتاب شد. سپس سینا، وی را داخل آمبولانس قرار داد و برنده شد. شوء در حالی به پایان رسید که آمبولانس در حال خاج شدن از آرنا بود و سینا هم در رینگ، ضمن خوش حالی با اشاره به لوگوی رسلمنیا میگفت: یک نفر رفت، من باقی ماندم!

برنده مسابقه: جان سینا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امین تاریخ ارسال : : سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,

مطالب گذشته

·

دعوت به نویسندگی! ارسال در : 1391/6/13 10:46

·

علیشمس و ملانی - زیر آسمون آفتابی ارسال در : 1391/6/5 8:16

·

Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez ارسال در : 1391/6/5 8:10

·

.::Randy Orton PNGs::. ارسال در : 1391/5/31 9:38

·

Behind The Scenes Of Alo2 By Amir Tataloo - HD ارسال در : 1391/5/31 9:32

·

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸ ارسال در : 1391/5/30 17:45

·

Sami Beigi - Boro 2.0 ارسال در : 1391/5/27 9:2

·

Download The Amazing Spiderman ارسال در : 1391/5/27 8:39

·

Full Archive - ZedBazi + Zakhar Nameh ارسال در : 1391/5/26 13:31

·

Full Archive - Amir Ali A2 ارسال در : 1391/5/26 11:7

·

دانلود فیلتر شکن قوی Freegate 7.30 Professional Edition ارسال در : 1391/5/26 10:17

·

قالب زیبای موزيك ارسال در : 1391/5/25 13:28

·

Amir Tataloo - Hesse Mamooli ارسال در : 1391/5/25 7:49

·

Sohrab MJ - Dorough Tatil ارسال در : 1391/5/24 8:34

·

Amir Ali A2-Intro ارسال در : 1391/5/18 9:10

·

هدر درخاستی ارسال در : 1391/5/18 8:50

·

هدر درخواستی ارسال در : 1391/5/18 8:20

·

Download WWE Smackdown 2012.08.03 Videos ارسال در : 0/1/1 6:25

·

اخبار کشتی کج به تاریخ 2 اگوست 2012 ارسال در : 1391/5/12 19:36

·

پیش نمایش کامل بازی Tekken Tag Tournament 2 ( ویژه ) ارسال در : 1391/5/12 19:34


به وبلاگ من خوش آمدید



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج فوتبال و نرم افزار و آدرس http://wwe10.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس